VisualME/Refactoring.txt
2018-11-14 20:08:27 +02:00

22 lines
726 B
Plaintext
Raw Permalink Blame History

This file contains invisible Unicode characters

This file contains invisible Unicode characters that are indistinguishable to humans but may be processed differently by a computer. If you think that this is intentional, you can safely ignore this warning. Use the Escape button to reveal them.

This file contains Unicode characters that might be confused with other characters. If you think that this is intentional, you can safely ignore this warning. Use the Escape button to reveal them.

Действия FPS FPS с пере- FPS обесцв/ Размер jar
обычный ходами цвета время/вместе файла
1 20 19 4/14/4 15,9 КБ (16 351 байт)
2 38 36 5/20/4 15,9 КБ (16 364 байт)
3 38 38 5/20/4 16,8 КБ (17 283 байт)
4 39 38 5/21/4 16,9 КБ (17 342 байт)
5 39 38 5/28/4 16,8 КБ (17 286 байт)
6 39 38 7/28/7 15,4 КБ (15 870 байт)
7 6,61 КБ (6 770 байт)
8 6,46 КБ (6 619 байт)
Список действий:
1 - Ничего не сделано.
2 - Motion-Blur оптимизация.
3 - Названия переменных, get-set, модификаторы доступа.
4 - Добавлены else, один Random на всех.
5 - Random MIDP-2.0. Время в кэш. Небольшая оптимизация.
6 - Оптимизация эффектов.
7 - Компиляция с обфускацией и оптимизацией.
8 - Пересжатие 7-zip.